Marketingové nápady pre malé podniky

Marketing je kľúčom k úspechu v takmer všetkých podnikoch. V skutočnosti, správne marketingové nápady môžu niekedy urobiť priemerný produkt lepší ako dobrý produkt, ktorý je zle predávaný. Veľké podniky môžu venovať veľa peňazí a zamestnancov, aby prišli s trhom pre svoje produkty. Malé a stredné podniky si tento luxus nemôžu dovoliť. Čo teda môžete urobiť pre zlepšenie marketingových výsledkov vašich produktov? kompetence.jpg

Odpoveď je jednoduchá: snažte sa o marketingové metódy, ktoré ste predtým neskúšali. Nápady sú bohaté, ak ich hľadáte. Venujte pozornosť tomu, ako veľké spoločnosti (ako aj iné malé podniky) predávajú svoje produkty a potom prispôsobujú svoje marketingové techniky pre váš podnik a rozpočet.

Tu je pár marketingových nápadov na zváženie:

  1. Cieľový trh a zvážte spôsoby spolupráce. Či už aktívne obchodujete so svojimi službami alebo sa spojíte, aby ste spoločne pracovali na pracovných pozíciách klientov, strategické aliancie môžu rozšíriť váš dosah a upevniť váš celkový výsledok.
  2. Rozdeľte svoj trh a vytvorte produkty alebo vyvíjajte špeciality, ktoré sa osobitne týkajú potrieb každého segmentu. 
  3. Prispôsobte svoje reklamy, letáky a ihriská rôznym segmentom trhu . Ak váš marketing zahŕňa poskytovanie seminárov a chcete prilákať viac klientov, uistite sa, že predajné materiály obsahujú obrázky žien. Ak vytvoríte a vytlačíte svoje vlastné letáky na laserovej tlačiarni, máte dve verzie letúna – jednu s fotografiami žien, keď oslovujete prevažne ženské publikum, a ďalšie s obrázkami mužov a žien.
  4. Rozšírte sa na nové trhy. Predávajte svoje pekárenské výrobky miestnym reštauráciám a stravovacím zariadeniam, ako aj priamo spotrebiteľom; Ak predávate kancelárske služby pre malé podniky, pozrite sa na získavanie obchodu od väčších podnikov a federálnych, štátnych alebo miestnych vládnych agentúr.psaní.jpg
  5. Porozprávajte sa so svojimi zákazníkmi – požiadajte ich o spätnú väzbu. Opýtajte sa ich, čo môžete urobiť, aby ste lepšie slúžili ich potrebám. Ak vidíte trend v tom, čo sa žiada, konajte podľa neho.
  6. Požiadajte svojich existujúcich zákazníkov o odporúčania. Odporúčania sú jedným z najlepších zdrojov podnikania. Referral udeľuje určitú úroveň dôvery vo vašom podnikaní, čo uľahčuje konverziu perspektívy na zákazníka. Pripomeňte svojim zákazníkom, že vítate ich odporúčania. Môžete tiež zvážiť odmeňovanie je nejakým spôsobom pre odporúčania.  
  7. Ak ste tak ešte neurobili, umiestnite svoju firmu na web .